ponedjeljak, 30. prosinca 2013.

Mjesec u slikama




upalili smo i četvrtu svijecu što znači da se Božić bliži i da je vrijeme dobre hrane i veselja na vidiku :)

kitili smo bor,moji su mi konačno uslišili želju i ove godine smo kupili bijeli bor weeeeeeeeeee
                                       
radili smo i kuglice koje su morale biti prve na boru ;)


malo smo pozirali


a bili smo i na klizanju


pripremala se i klopica ofkors

kiflice
francuska

i naravno sarma :)


posjetio nas je i djed Božičnjak

                                 0vaj djedica je inace moj muž i super je odradio zadanu mu ulogu :D


svi su bili oduševljeni osim najmlađeg člana obitelji koji je urlao kao da mu kožu deru


prekrasan mjesec proveden sa najblžima !
A vama drag moji zelim blagoslovljen Božić i sretnu Novu Godinu,da budete zdravi,lijepi i pametni naravno kao  do sada ;)
šaljem vam veliku pusu i čitamo se u Novoj 2014. godini!!
<3<3<3 





Broj komentara: 8:

  1. Hahaha, ova zadnja fotka me baš nasmijala :) Netko ne voli djedicu :D Također sve najbolje u Novoj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uživo je bilo još smješnije , sada ga se i boji :D
      proci ce ga do slijedece godine (valjda)

      Izbriši
  2. Super post i lijepa obiteljska atmosfera! Također sve najbolje u Novoj 2014. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Preeedivan post <3 Fotke i Vi na njima ste predivni, zagrijala si mi srce <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na ovako lijepom komentaru,izmamila si mi osmijeh na licu <3

      Izbriši
  4. Hihihihi, pazi malog Josipa kako plaki :)) Ma proći će ga, ako ne, utješit će ga pokloni :))
    I dobila si zeleno svjetlo za bijeli bor, baš je lijep!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da,stvarno je urlao,ali naravno pokloni su rijesili stvar :D
      daaaaa konacno bijeli bor weeeeeeee :D:D

      Izbriši

Hvala na komentaru ❤