ponedjeljak, 14. listopada 2013.

Neke stvari iz mog kofera koje svakodnevno koristim

Predstavit cu vam neke stvari iz mog kofera,da vam slikam jednu po jednu trebalo bi mi jaaako puno 😴
(Slika kofera je od Josipe sa bloga Girlygirliness,a kofer je moj 😁)
Neke stvari ću vam pokazati koje koristim na sebi i na drugima

Krenuti ću sa puderima:
1. Chanel perfection lumiere
Puder koji je ispunio sva moja očekivanja,a to je postojanost,nevidljivost na licu a lijepo ujednači  ten do mirisa koji je predivan,ne odgovara svakom tipu kože moja je mješovita i izvrsno se stopi s kožom,ispod njega obavezno treba staviti  kremu koju i inače koristite kao podlogu.
Cijena mu je oko 350 kn

2. Chanel Poudre Universelle Libre
Puder koji drži na mjestu make up nekoliko sati,ja sam oduševljena s njim!
Sitno je mljeven,prekrasne teksture i također se stopi s kožom bez osjećaja zatezanja ,nanosim ga kistom,a za one malo problematicnije zone pufnicom i ne mrda se par sati :)

3. Ben Nye Banana puder
Ovaj puder je nešto što sam ja tražila jako dugo,nešto što će fiksirati korektor a neće ulaziti u pore,posvijetliti dio ispod ociju te samim tim istaknuti oci i make up na ocima! I hvala Bogu na vizažistu Kim Kardashian koji nam ga je i pobliže pokazao :). Nije mi se pokazao dobar na masnoj koži za matiranje cijelog lica,ali za ovo za sto sam ga ja namijenila izvrsno obavlja svoj posao i traje...i traje....i traje....
Cijena mu je oko 120 kn 
4. Mac Mineralize Skinfinish
 nijansa Soft and Gentle
A da cijelo lice ne bi bilo potpuno mat,pobrinuo se ovaj divni highlighter od kojeg lice živne u trenu!
Prezadovoljna sam sjajem koji ostavlja do postojanosti,te kako izgleda na slikama!
Moze se koristiti i kao sjenilo i kao highlighter  ispod obrve,na obrazima,iznad gornje usnice,a ako nemate masnu T-zonu onda i po vrhu nosa.
Cijena mu je u Italiji 27 eura,ja ga koristim svaki dan,i na klijenticama i mogu reci da se ni ne vidi da sam ga počela koristiti,tako da isplati se jer traje stvarno jaaako dugo,a efetkt je odlican :)
 
To su stvarčice (neke) sa kojima ja uljepšavam sebe i druge i bez kojih ne mogu zamisliti niti jedan make up uradak.

Koji su vaši favoriti bez kojih ne mozete zamisliti svakodnevno pirlitanje ?

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na komentaru ❤