nedjelja, 13. listopada 2013.

25 činjenica koje niste znali o meni



                            Ako vas zanima nastavite čitati  

1. Zovem  se Ivana,a trebala sam se zvati       Anita.

2.Imam 30 godina,od toga sam u braku 11😫

3.Vozim auto 11 godina ali kada trebam ići u grad izgubim se,obično me muž vozi ako trebam nešto u gradu obaviti.

4.Dezorijentirana sam totalno,izgubim se u malo većem dućanu

5. Mrzim prati suđe!

6.Mrzim  slagati ormare,tj robu u ormarima.

7.Bojala sam se zubara,panično.Plakala  sam k'o malo dijete u ordinaciji

8.Bojim se pauka,buba,svega sto gmiže a tigra bih mogla podragati bez problema 😁

9. Ne volim piti sokove,samo vodu.

10.Udala  sam se sa 19 godina.

11.Do srednje škole sam nosila samo crnu boju odjeće.

12. Prvi put sam svezala kosu u rep(u javnosti ) prije 5-6 godina,ne znam zašto.

13. Najdrazi parfem mi je Lancome- la vie est bella ( trenutno).

14. Volim sve sto ima šljokice,sto bljesti,k'o svraka sam.

15. Nisam bila na maturalcu u osnovnoj školi  jer sam dobila zabranu(cijela ekipa)
a starcima smo rekli da ne želimo.😁

16. Obožavam djecu.

17. Mrzim trčati.

18. Kada se upoznajem nikada ne zapamtim ime.

19.  Spavam u čarapama,zimogrozna sam.

20. Prestala sam pušiti.

21. Bila sam vegeterijanka.

22. Bojim se visine,ne bih nikada mogla letjeti zrakoplovom.

23. Na nagradnim igrama nikada nisam ništa osvojila.

24. Brzopleta sam,jezik mi je brzi od pameti.

25. Jako volim ogledala,voljela bih da mi je cijela kuća u ogledalima.

25. Desna noga mi je veća i jača od lijeve.

   Nadam se da vam je bilo zanimljivo čitati,mogla bih napisati cijelu bibliju o sebi ,ali bi mogli pomisliti da sam narcisoidna(ne daj Bože 😜)pa za pocetak mislim da je dovoljno!

Hvala što niste odustali na početku😴
See you soon ❤

2 komentara:

  1. Aaaaaa poznato mi je skroz ovo za manjak orijentacije :D Zanimljive činjenice, a nemoj se bedirati, dešnjacima je uvijek desna strana tijela jača ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa koma mi je ovo za nogu,kad kupujem cipele,lijeva taman a desna koma!
      A sto se tice orijentacije,mislila sam da ce s godinam biti bolje,ali sve gore...jos sam sad senilnija :D

      Izbriši

Hvala na komentaru ❤