ponedjeljak, 28. listopada 2013.

Makeover

Drage moje,u suradnji sa frizerskim salonom Beauty by khala  i moja malenkost Make up 4 you organizirale smo nagradnu igru u kojoj ste mogle osvojiti frizuru i šminkanje po svom izboru.

Kao i (skoro) sve nagradne igre takvog tipa,trebalo je lajkati objavu,podijeliti i ispod slike upisati ime i prezime. Nagradna igra je trajala dva tjedna i moram priznati da me iznenadio interes ljepšeg spola naravno u pozitivnom smislu.

Pa krenimo!
Random org se pobrinuo da se izabere broj 4 a pod tim brojem se nalazila Katarina Kevilj kojoj je ovo bila prva nagrada,tj. općenito joj je prvi put da je nešto osvojila,pa koliko je bila sretna možete pretpostaviti :)
Sada cu vam staviti malo slika pa da vidite što smo mi to napravile.




I naša sretna dobitnica :)

Katarina se odlučila na ravnu ispeglanu kosu i "rajf" pletenicu koja joj izvrsno stoji i istaknula je njene lijepe crte lica.
A sad vidim da u izlogu ja glumim fotografa :D

Bila je zadovoljna stvarno ne znam zasto ovdje maše rukom kao da će me odalamiti :O

 
Katarina je salon napustila sa osmjehom na licu i velikim hvala!
Mi smo sretne što smo još jednom uživale u svom poslu <3
 Eto drage moje nadam se da vam se svidio post i nagradna igra,a uskoro možete očekivati i novu!

Čitamo se uskoro,pusa!

Broj komentara: 7:

  1. Super frizura i make up,i bas zgodna cura!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti,cura je jako lijepa pa nam je dodatno olaksala posao :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan makeover, baš se čini da ste se lijepo zabavile :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Bome zabavile smo se,a najvaznije je da je Katarina izasla sretna i mi skupa s njom :)

      Izbriši
  4. Hello I'am Chris From France!!
    This is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory 188 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding

    OdgovoriIzbriši
  5. divan je ovaj makeover ... super cura izgleda!
    obozavam pletenice ... a ja smotana k'o sajla za frizure ..

    OdgovoriIzbriši

Hvala na komentaru ❤

U ovom gadgetu postoji pogreška